Eski dost

Üniversiteden mezun olduktan sonra geçici işlerde çalıştım iş bulamadım Adana’da bir kaç fabrika ile görüştüm randevu verdiler. Üniversiteden arkadaşım Yeliz i aradım çok sevindi tabiki de bende kalacaksın dedi. Yeliz üniversiteden sevgilisiyle Adana’da iş bulup sonra nişanlandılar yakın zaman da ayrıldılar. Adanaya gidince Yeliz in verdiği adrese gidip kafede bekledim geldi bana büyük hasretle sarıldı. Yanımdaki sandalyeye oturdu elimden tuttu ne kadar sevindiginden bahsetti. Yemek yedikten sonra evine geçtik ev arkadaşı rahat edeyim diye erkek arkadaşına gitmişti. Valizimi alıp odasına götürdü burada üstünü değiştir dedi çıktı oda ev arkadaşı baharın odasında üstünü değişirdi ikili koltukta yanıma oturdu. Yeliz sıcakkanlı samimi biriydi sohbet ederken ne kadar sevindiğini ve özlediğini göstermek için bana sarılıyordu. Uykumuz geldiği zaman odasına götürdü burada yatağımda yat bende yan tarafta uyuyacam dedi teşekkür ederim dedim bana sarıldı o kadar özlemisimki seninle uyumak isterim dedi. Bir yere kaçmıyorum bu gece dinleneyim daha çok hasret geçireceğiz dedim gitti yatağa uzandım Yeliz çok güzel ve samimi biriydi onu düşünerek uyudum sabah işe giderken uyandırdı çok ağır uyuyorsun burada giyindim uyanmadin dedi yorgundum bir daha deneme dedim güldüm. Yanağımdan öpüp gitti bende hazırlanıp gittim üç fabrika ile görüştüm birinin şartları iyiydi anlaştık maaş ilk başta asgarî ücret performansa göre gıda mühendisi maaşı alacaktım sonra. Ev baktım kimse bekara vermiyordu. Akşam yelizle konuştum haftasonu birlikte bakarız gez keyfine bak dedi. Uyuyacağım zaman yanında uyuyamam konusunda fikrin aynı mı dedi gel dedim birlikte uzandık bana sarıldı. Hep güvendiğim sevgili olmadan birinin kollarında uyumak isterdim sana kısmetmiş dedi benim için de ilk olacak dedim uyuduk konuşarak. Gündüz fabrikaya gidiyor gecede yelizle takılıyorduk. Cuma akşamı yeliz birkaç yer buldum nişanliyiz diyeceğiz eski nişanlımın alyansi olursa tak bende tek taşımı takarım iki nişanlı gibi bakarız dedi inanırlar mi dedim oda bize kalmış evlenecekmisiz gibi evi gezeceğiz dedi öyle yaparız dedim cumartesi kahvaltı yapıp çıktık evin biri onun iş yerine yakın benim fabrika yol güzergahındaydi. eşyaların planını yaparak gezdik banyoya girince ikimiz için de geniş dedim evde öyle söylememi söylemişti. Ev sahibi düğünü ne zaman düşünüyorsunuz dedi işe yeni girecem durumum netlik kazansin ona göre bakacağız dedim iki yıl kontrat üzerine anlaştık Yeliz oradan çıkınca ikinci el mi yoksa sıfır eşya mi alacaksın dedi. Sıfır dedim birlikte bakıp oyna devam edelim mi dedi kabul ettim beyaz eşya ile TV ye baktık sarılıp durduk sonra mobilyaya bakacağımiz zaman çift kişilik bakalım bazen yatıya gelirim nişanlıni kanepede yatırmazsin herhalde dedi. Tabiki de yatırmam keyfine göre alalım dedim aynı gün eşyalar geldi pazar günü temizlettim kişisel eşyalarımi da alıp yerleştim. Evin yedek anahtarı yelize verdim. Pazartesi yemek yeme eve git üstünü değiştirip bana gel dedi eve geçtim ne göreyim evimde yemek yapmış sofrayı kurmuş beni bekliyor. Nişanlıma sürpriz yapayım dedi bana sarıldı büyük sürpriz oldu dedim üstümü değiştirip elimi yüzümü yıkayıp geldim. Yemek yedik. Sohbet ederken sık sık evine geleceğim. Kapıda bana sarıl öp ki gerçekçi olsun dedi nişanlılık konusunda tecrübelisin dedim güldüm olsun o kadar dedi. Evine bırakacağım zaman kapıda beni öp sarıl gitme kal dedi elimi kalçasına koyup öpüp kal dedim aşkım yarın erken gitmem gerekiyor işe dedi sonra evine bıraktım. Cuma akşamı evine yemeğe davet etti yedik baharla erkek arkadaşı da vardı. Odasına götürdü hazırladığı çantayı gösterdi birkaç hafta sendeyim baharın erkek arkadaşı ev arkadaşıyla tartışmış burda kalacak bende nişanlımda kalırım dedim sakıncası yoktur umarım dedi ne sakıncası sen beni evinde yatağında ağırladın sıra bende dedim. aldım çantasını valizini çıktık. Benim eve geldik yatak odasına geçtik o yerleşti sonra üstümüzü değiştirip uyuduk sabah yanağımda öpücükle uyandım tek parça dekolteli yırtmaçlı sabahlık giymiş kahvaltı hazır aşkım dedi kahvaltıya geçtim şaşkın şaşkın bakma iki nişanlı gibi takılacağız etim kemiğim sütüm senin dedi güldü. Bana uyar dedim kahvaltıdan sonra Adana’da gezip alışveriş yaptık her fırsatta öpüp kokluyordum oda öyle yapıyordu. Akşam yemeği yeyip eve geçtik. Üstümüzü değiştirdik yeliz hiç bu yaşadıklarımız aklına gelir miydi dedi ucundan geçmezdi dedim gurbette yaşamanın avantajı aile ve toplum baskısı yok seninle gezip tozup yatıyorum ne güzel hayat dedi haklısın yoksa yanyana yürümemiz laf olurdu dedim şimdi güzel seni keselerim yıkarım kim bilecek kime ne dedi bende seni keselerim dedim banyoya geçip soyunduk çırılçıplak kaldık birbirimizi okşayıp keseledik sonra suyun altında sevişmeye başladık bornozlari giyip salona geçtik. Gerçek nişanlı olduk dedi bu gece çiftte olacağız dedim dudaklarına yapıştım kucaklayıp yatak odasına götürdüm borno?unu çıkardım yatağa yatırdım ayaklarını omzuma aldım amina yerleştirip yavaş yavaş sikmeye onun inleme ah oh sesleriyle tempoyu artırıp sikmeyi hızlandırdim boşalana kadar inlete inlete siktim sonra çıkarıp üstüne boşaldım. Yanına uzandım bana sarılıp okşamaya her yerimi yalamaya başladı yarrağımı ağzına alıp sertleştirdi duvara yaslayıp amina koydum vura vura siktim saçından tutup ağzına verdim yalayıp yuttu hepsini. Pazar akşamı baharla erkek arkadaşını çağırdık yemeğe. Bahar ilişkinizin adını koydunuz mu dedi yeliz gülerek nişanlıyız dedi öyle değil çıkmaya başladıniz mı dedi Yeliz ilişkimize isim vererek sınırlandırmak istemiyorum istediğimiz gibi takılacağız dedi onlar gidince senden tek istediğim iyi diyaloğumuz ve cinsel birliktelik istiyorum başka da derdim yok dedi. Her türlü cinsel pozisyonları deniyor yapıyoruz.