İntikam ve seks

Çapkın yakışıklık biriyim. Birgün barda içerken çok içip sapitan biri vardı çıkacağım zaman oda çıktık ayakta duracak hali yoktu. Bugünkü avım bu dedim kendi kendime alıp arabaya bindirdim eve getirdim kucağımda taşıdım. Kusmaya başladı banyoya koydum soydum onu. Sonra kanepeye yatırdım şanssızlığıma küsüp gidip uyudum öğleye doğru uyandım uyuyordu hala birşeyler hazırlayıp uyandırdım uyanınca battaniyeyi refleksle boynuna kadar çekti. Korkma kusunca üstünü indirdim sadece. Ona tişörtümü verip mutfağa çağırdım. Kahvaltı yapıp kendimi tanıtıp dün geceyi konuştuk. Kusmasaydin yatağımda uyanırdın dedim fark etmez bu saatten sonra dedi neden bu kadar içtin söyle bakalım dedim. Adı selindi. 10 yıllık sevgilim en yakın arkadaşımla beni 7 yıldır aldatıyormus dün öğrendim kendimi kaybettim içtim dedi. Çok kötü durumummus dedim o yüzden nerede olduğumun anlamı yok dedi bence yanlış yapıyorsun onlara inat mutlu olmalısın dedim beni mutlu eder misin dedi tabi ki de dedim o zaman senden iki şey isteyeceğim birinci beni sik ikinci arkadaşımı sik dedi nasıl anlamadım dedim. Birlikte olalım sonrada arkadaşımı tavla intikamımı al dedi nasıl olacak dedim konuşuruz dedi salona geçtik genç kızlığımı kadınlığımı verdim o şerefsize kıymetimi bilmedi şimdi oruspu siker gibi sikmeni istiyorum dedi bende sekste sınır yok canın yanar dedim yakan yakmış sende yak dedi kucağıma oturtup tişörtünü indirdim tangasiyla kaldı dudaklarına yapıştım. Ateşli şekilde sevişmeye başladık kucağımdan indi yarrağımı ağzına aldı yalamaya emmeye başladı sonra sertlesince oturdu hop kalktı hop oturdu sik parçala beni erkeğim diyordu kucağımdan indirdim elinden tuttum gel oruspu dedim yatak odasına götürdüm domaltip amina girdim küfür ede ede sikiyordum çıkarıp sırtına boşaldım. Erkekliğin bu kadar mı dedi tahrik ediyordu tokatı vurdum yatağa attım oruspu sike sike öldürecem dedim siktir git oruspu çocuğu iş yok dedi kravatlarimi çıkarıp yatağa bağladım sonra gidip geciktirici sprey sıktım saçından tuttum yalvaracaksin oruspu dedim yüzüme tükürdü erkekliğin bu kadar dedi amina girdim yarım saat kadar siktim sonra çözdüm saçından tutup banyoya götürdüm üzerine isedim sonra götüne krem sürüp okşadım deliğini hazırladım yavaş yavaş girdim sonra bastırdım yırtıldı tempolu şekilde siktim içine boşaldım götünden döl ve kan geldi küvete koydum götünün ağrısı geçerse gel içeri dedim kırmızı şarap hazırladım yarım saat sonra geldi götünün üstüne oturmuyordu kucağıma oturdu. Bernayida böyle sikmeni istiyorum dedi sikerim de nasıl dedim o hastane de çalışıyor acil de. Yarın elini kesersin gidersin o pansuman yaparken sende ayarı verirsin dedi. Bu kadar kolay mı dedim o oruspuyu biliyorsam oltaya gelir. Ev almayı düşünüyordu evlerinden birini pazarla dedi. Planı yaptık. O gece iki posta daha siktim. Ertesi günü planladığımiz gibi oldu inşaat halindeki dairemi pazarladım ertesi günü ofisime davet ettim. Pazartesi saat 5 gibi geldi selinin dediği gibi güzel alımlı giyinmişti. Önce evin özelliklerinden detaylı bahsettim kaba inşaatı bitmiş binaya götürdüm gezdirdim. O arada ona kur yapıyordum eğer isterseniz gibi güzel zarif birine komşu da olurum dedim nasıl anlamadim daireyi alırsanız ofisimi buraya taşırım dedim. Akşam yemeği ısmarlayip hastaneye bıraktım gece nöbeti vardı. Durumu seline anlattım iki gün sonra ara sor dedi dediğini yaptım son kez pazarlık yapmak istiyorum dedi ofise davet ettim geldi.bu sefer daha seksiydi güzelliğini kullanarak ikna edecekti. Pazarlık ve iltifatli bir ticaret oldu anlaştık gideceği zaman belinden tutup boynuna öpücük kondurdum akşam yemeği ile kutlayalım dedim erkek arkadaşım var duyarsa kızar dedi peki erkek arkadaşınızla ev için gelmediniz dedim bilmem dedi o zaman masume yemekten birşey olmaz dedim. Yarın akşam o zaman dedi gitti ertesi günü buluşmamız da biliyor musun kız arkadaşım var ama bazen insan farklı insanlarda da heyecan arıyor dedim itiraf edeyim bende farklı duygu oluştu dedi o zaman gecenin tadını çıkaralım şarap içelim yemekten sonra dedim olur dedi yemekten sonra evime geçtik slow müzik açıp şarap getirdim. İçip sohbet ettik dansa kaldırdım sevişmeye başladık sonra yatak odasına geçtik birbirimizi soyup yatağa girdik sevişirken yarrağımı amina koydum sikmeye başladım boşalana kadar siktim sonra ağzına verdim yuttu hepsini uyuduk cumartesi pazar şile de birlikte kaçamak yapmak üzere anlaştık seline anlattım evimde ya da otelde gizli çekime karşıyım bilgim dışında olmuş gibi olacak dedim. Nöbet çıkışı alıp şileye gittik otele yerleştik duş aldı el ele gezip birşeyler yedik sahilde öpüşüyor oynaşıyorduk tenha yerlerde de ateşli şekilde sevişiyorduk. Akşam otele geçince seviştik. O sırada Selin aradı o çektiği fotoğraflar videolardan bahsediyor bende havadan sudan bahsediyordum. Berna Trip attı. Başta kız arkadaşım olduğunu söyledim sende erkek arkadaşın olduğunu söyledin şimdi bu ne trip dedim ne bileyim kıskandım dedi anın tadını çıkar dedim dudaklarına yapıştım yatağa attım yırtarcasina soydum sevişirken yarrağımı amina koydum tempolu şekilde sikip ağzına boşaldım.devam etmek isteyince ittim ormana da enerjimizi bırakalım dedim ne ormanı dedi yarın orman yürüyüşü yaparken boş dönmeyiz dedim ertesi günü selin gelmedi takip ettiği anlaşılır diye ormanda ağacın dibinde siktim İstanbul’a döndüğümüzde bu kaçak burada kalsın dedi istediğin zaman ofisimi evimi biliyorsun dedim. Birkaç gün sonra beni aradı ağlıyordu evime çağırdım geldi Selin şile de bizi çekmiş fotoğraflar videolar yollamış erkek arkadaşıma başta sende varsın dedim sonra düşündüm öncesi sonrası niye yok sadece cumartesi tesadüf dedim kendi kendime dedi. Selin kim derdi ne dedim erkek arkadaşımın eski sevgilisi dedi kötü olmuş ama üzülme önüne bak dedim kucaklayıp yatak odasına götürdüm her zaman anın tadını çıkar dedim dudaklarına yapıştım ilişkiye girip uyuduk. Berna doktorla yatıp hamile kalınca onunla evlendi selinle de ben evlendim hem güzel hem zeki hemde seks konusunda sınırsız