İntikam ve seks

7 Şubat 2021

Çapkın yakışıklık biriyim. Birgün barda içerken çok içip sapitan biri vardı çıkacağım zaman oda çıktık ayakta duracak hali yoktu. Bugünkü avım bu dedim kendi kendime alıp arabaya bindirdim eve getirdim kucağımda taşıdım. Kusmaya başladı banyoya koydum soydum onu. Sonra kanepeye yatırdım şanssızlığıma küsüp gidip uyudum öğleye doğru uyandım uyuyordu hala birşeyler hazırlayıp uyandırdım uyanınca battaniyeyi refleksle boynuna kadar çekti. Korkma kusunca üstünü indirdim sadece. Ona tişörtümü verip mutfağa çağırdım. Kahvaltı…

Devamını Oku >>

Karım kızım baldızım alman turistler

31 Aralık 2020

Merhaba Muğla Göcek’te tur teknesi işletmecisiyim Almanya’da yaşayan baldızım Necla arayıp temmuz ayında Alman arkadaşlarıyla geleceğini ve arkadaşlarının 15 gün tur istediklerini söyledi tarihte anlaştık baldızım dört gün önceden gelmişti ertesi gün ben tekneyi göreyim dedi birlikte gittik bir yıldır görüşmemiştik hemen kamaraya girip öpüşmeye başladık Necla’yı daha biz nişanlıyken sikmeye başlamıştım işimiz bitince güverteye çıkıp oturduk soğuk birer bira açtım kimler geliyor dedim 7 arkadaşım dedi kaç çift var…

Karımın tangasını çadıra astılar

30 Aralık 2020

Adım İsmail yaşım 34 karım Esma 28 yaşında 2018 temmuz ayında iş yerimizden izin alıp Fethiye’de meşhur bir koydaki çadır kampına gittik çadırmızı tenha bir bölgeye kurduk gün boyunca denize girip eğlendik akşam cafede oturup yemek yedik geç saatlerde çadıra döndük akşam yakınımıza iki çadır daha kurulmuş birinin önünde ateş yakıp şarap içen iki genç vardı. Ertesi gün iki çadırda kalan üç kişi ile tanıştık o gün karım ile tekne…

Teyzem gelinini bana dölletti

29 Aralık 2020

Biz Ankara’da yaşayan bir aileyiz ben 25 annem 46 yaşında bir süre önce annem teyzemin arayıp oğlunun çocuğu olmadığını tüp bebek için yaptıklarının boşa çıktığını söyleyip benim döllememi istemiş kuzenin karısı 34 yaşında hoş bir kadın kapalı olması beni hep çekmişti annem ne dersin diye söyleyince Arif abiye ayıp olur böyle birşey olmaz dedim annem teyzemi arayıp söyleyince teyzem telefona beni istedi oğlum ben önce Arif abinle konuştum kabul etti…

Patronumla yatınca

22 Aralık 2020

Adım Banu 30 yaşında 6 yıllık evli gösterişli bir bayanım 4 yıl önce inşaat ve emlak pazarlama firmasında işe başladım. Patronum İhsan bey benden 5 yaş büyük bekar çok yakışıklı bir bey çok kısa zamanda samimi olmuştuk öğle yemeklerini bile dışarda birlikte yer olmuştuk en son bitirdiğimiz plazada parti düzenlenmişti o gün alkolü biraz fazla kaçırmıştım parti çıkışı İhsan bey beni eve bırakacaktı otoparka giderken sendeleyince belimden yakaladı arabaya kadar…

Evsahibinden sonra Oğlumla oldu

20 Aralık 2020

Ben Ayşe, 39 yasındayım, 167 boylarında 70kg siyah saçlı esmer bir bayanım, Çanakkalenin bir köyünde yasıyoruz, 17 yaşımda bir evlilik geçirdim o evlilikten su an 21 yaşına gelen oğlum Halil oldu.10 seneye yakın evliliğimiz köyde gayet güzel gidiyordu, taki kocamın Almanya sevdası başlıyasıya kadar.Bu köyde hayat yok sizi kasabada yaşatacağım diyerek Almanyaya gitti ve bizide gerçekten Kasabaya yerleştirmişti.ama ondan sonra uzun süre dönmedi, sadece ayda bir para yolluyor ama kendisinden…

KÖPEK TARAFINDAN KARIMIN SİKİLİŞİ

19 Aralık 2020

YAZIN SICAK BİR GÜNÜYDÜ KARIMLA BİR SOĞUK SU KENARINA GİDİP PİKNİK YAPMAK İÇİN YİYECEK İÇECEKLERİMİZİ VE TAVUK KANADI ALIP ARABAMIZA BİNİP GİTTİK ORMANLAR SERİN VE SAKİN OLDUĞU İÇİN VARDIK SOĞUK SUYUN YANINA KARIM YİYECEKLERİ HAZIRLARKEN BENDE TAVUKKANATLARINI KIZARTMAK İÇİN ATEŞ YAKMAYA BAŞLADIM BİRAZ KÖZ OLUNCA IZGARAYA KANATLARI SERDİM BAŞLADIM KIZARTMAYA SANIRIM YAKINLARDA KÖY VEYA HAYVAN OTLATAN BİRİ VARDİKİ TAVUK KOKUSUNA YANIMIZA BİR ÇOBAN KÖPEĞİ GELDİ SANKİ KÖPEK BİZİ TANIYOR SAHİBİYİZ…

İkinci eş

10 Aralık 2020

Kendi halinde biriydim. Birgün eşim gül’le ilişkiye girerken fantazi olsun diye ikinci eş alacağım dedim oda ilişki sonrası kim bakar sana dedi iddia girdik ikinci kadını ayarlasam kabul edeceğini söyledi. Şüphe çekmeyecek biri olmalıydı. Karşı komşumuz Cansel hanım, eşimin arkadaşı sinem, baldızım yeşim ve eşimin kuzeni handan bunlar adayım olarak belirledim. Cansel hanım iki evlilik yapmış iki eşi de kanserden vefat eden biriydi. Evinin Ufak tefek tamir işlerini yapardım. Acil…

Evle birlikte kiraladım 2

9 Aralık 2020

Bu benim ikinci hikayem. İlk hikayemde mehtapla başlayan hikayemden bahsettim. Dağevinde ertesi günü mehtap kocasını aradı kocası daha işlerim var dedi. Şüphelendi teyzesi kızını aradı canandi adı. Canan birşeyler anlattı o zaman ona bir kadın bul dedi gülüştüler. Sordum sonra kocası bitkisel ilaç kullanıyormuş cinsel performansı için o yüzden ilacın bitmesini bekliyormuş. Canana ona kadın bul deyince Canan da bakarım olmadı ben ilgilenirim demiş o yüzden gülüşmusler. Cananı ona ayarlarsam…

Evle birlikte kiraladım

8 Aralık 2020

Sekse düşkün evlilikten korkan biriyim. Ev sahibim beni evinden çıkarmak istiyordu bana süre verdi ev arıyordum. 2+1 ev buldum ev sahibi 60 yaşındaydı eşi mehtap 40 yaşındaydı taşındıktan sonra mehtap hanım kek yapıp getirmişti güzel bir kadındı. Eğer isterseniz evin temizliği ütü çamaşır işlerine belirli bir ücret karşılığı bakacağını söyledi söylerken de tahrik ediciydi. Kabul ettim sohbeti uzattım 15 yıl önce eşiyle ailesinin başlık parası yüzünden evlenmiş adamın iki oğlu…