Kız kardeşim hamile kaldı

Merhabalar;
Benim adım Mert. 22 yaşındayım.Sizlere üç ay önce yaşadığım gerçek bir olayı anlatacağım. biz iki kardeşiz kardeşimin adı esra 18 yaşında 168/50 kumral gayet güzel. Mayıs ayında başımızdan geçen bir olayı anlatacağım. kardeşim esranın ocak ayında 18. yaş günü vardı parti filan yapmayı sevmez sadelikten hoşlanan bir genç kızdı. bizde evde bir pasta aldık annem babam ve ben kutlayalım dedik. Akşam üzeri telefonum çaldı arayan arkadaşım Burak tı. Akşam bi yerlere gidelim takılırız dedi bende esranın doğum günü var burak onu kutlayalım sonra çıkalım dedim istersen bize gel beraber kutlarız oradan da çıkarız dedim tamam dedi akşam 19:00 gibi geldi yemek filan yedik sonra pastasını kestik hediyeler verildi filan babamlara burakla biraz takılacaz baba diye izin aldım çıkmaya yakın burak nereye gitcez dedim zamamn zaman gittiğimiz hoş bir bar var oraya gideriz yeni bir şarkıcı sahne alıyormuş çok vüyorlar onu dinler sonra döneriz dedi. benimde aklıma bir anda kardeşimin de doğum günü olması sebebiyle esra sende gelmek istermisin değişiklik olur sanada babam izin verirse sende gelebilirsin kardeşim dedim bilmem abi dedi. gel işte 18 yaşına bastın bara girebilirsin ilk eğlence deneyimini yaşa dedim.. babamda git kızım abin yanında birzaz takılır gelirsiniz dedi. o da kabul etti üstünü değiştirdi ve çıktık. Burak ın çok eski bir vosvos u vardı ona bindik bara gittik. bar doluydu ve eğlenceliydi kardeşim meyve kokteyli istedi bizde bira içtik. biraz zaman geçince burak esraya öyle kokteyle olmaz esra artık sende yetişkin bir bireysin biraz alkol al istersen dedi. biz varız sarhoş olursan abin sırtında taşır seni dedi. gülüştük dedim ki içmek istersen iç dedim oda çekinerek tadını bile bilmiyorum abi dokunmasın dedi iç bişey olmaz dedim rahatladı bir birada ona söyledik. ilk birasını içti o çekingen kız yerine daha hareketli birisi aldı sanki dans etmeye başladı eğleniyor filan masanın etrafında dans ediyor bir tane daha içmek istedi fazla gelmesin dedim yok abi iyiyim dedi ikinciyi söyledim. üzerinde de gece kıyafeti var diz üstünde siyah çok dar olmayan bir elbise var bir ara burak kızları kesiyordu masayla alakası yoktu sonra esra dans etmeye başlayınca ilgisi masaya döndü benim aklıma kötü birşey de gelmedi açıkcası gece saat 12 yi biraz geçti kalklım geç oluyor burak dedim ama burak ın da benimde kafalar güzeldi tabiki esra da iki birayla sarhoş olmuştu tamam kalkalımda ben bu kafayla araba kullanamam dedi taksiyle gideriz sabah sen arabayı alırsın dedim tamm dedi hesabı istedik off ne ne hesap cebimizdekileri verdik ancak denk geldi cebimizde çok az para kaldı. burak dediki bize gidelim bizde kalırsınız babası ile annesi kardeşinin çocuğu olmuştu Ankara dışına çıkmışlardı kimse yoktu yani. babama soruyum da öyle burak dedim babamı aradım durumu anlattım ama sarhoş olduk gelemiyoruz paramız kalmadı diyemedim de burakın arabası arıza yaptı baba bu gün buraklarda kalcaz yarın sabah gelisiz dedim bababda burak ve ailesini çok severdi çokta tepki göstermedi tamm oğlum kardeşin sana emanet dikkat edin sabahta erken gelin dedi kapattı.taksiciye burakın evine kadar ne kadar yazacağını sorduk cebimizdekinden biraz fazla bir rakam söyledi dedimki bu kadar var bırakırsan gidelim dedik kabul etti taksici eve geldik. esrayı odaya yatırdım burakla bende kız bulamayınca porno film izlemeye başladık. ateş başımızdan çıkıyor yanıyoruz amsızlıktan bir iki film derken ensest bir film açtı Burak çocuk kız kardeşini sikiyordu bu nasıl iş burak bu ne lan dedim oda ben duydum böyle ensest ilişkileri de izlemişliğimde var hacı acayip zevkli oluyormuş dedi konu konuyu açtı film de harika gerçekten alt yazılı ama çok gerçekci bir ara burak bana düşünsene sen kız kardeşinle ilişkiye giriyorsun yada ben kendi kız kardeşimle giriyorum bunları izleyince kardeşim çok ilgimi çekmeye başlamıştı aslında ama doğum yapınca olmadı filan dedi. nasıl lan esrayla ben mi olurmu oğlum filan derken aslında çok da azmıştım aletimde kazık olmuştu farklı gelmişti konu bana ama bir o kadar da aykırı. yok oğlum olur mu sen nedret ablayı harbi harbi sikecekmiydin dedim oda; ilk fırsatta yapcam oğlum aklıma takıldı bu iş biliyorsun yaparım dedimmi yaparım dedi ki inat bir çocuktu yanlışta yapcanı bilsin aklına takıldımmı yapardı. Burak dedik oğlum esra sarhoş uyuyor istersen biraz dene kendini tatmin edersin yanlış anlama ben burada beklerim aklına bişi gelmesin aramızda sır kalır dedi. saçmalama lan daha neler dedim. sen bilirsin, hacı şakire devam o zamn dedi. oğlum yüzeysel yap nereden bilecek dedi artık o bir yetişkin dedi. barda nasıl oynuyordu görmedin mi filan beni ikna etmeye çalışıyordu aslında bende ikna olmuştumda nasıl olur diye düşünüyordum. tamm ozaman yüzeysel boşalıyım yeter dedim sen bekle geliyom dedim ve esranın odasına gittim elbisesiyle yatıyordu bacakları yarıya kadar açıktı benim alet kazzık gibiydi çok ama çok heyecanlıydım. esra esra diye seslendim tepki vermedi sızmıştı. pantolonumu indirdim boxırla kaldım üztümde çıplaktı. esranın bacaklarını okşamaya başladıminanılmaz güzel ve düzgün bacakları vardı hiç o güne kadar alıcı gözle bakmamıştım. yavaş yavaş elbisesini yukarı doğru kaldırdım inanılmaz heyacanlıydım ve korkuyordum uayanırsa da elbiseni çıkartıyordum filan derim diyordum. aletim alev alev yanıyordu 16 cm kalın sayılabilecek güzel bir aletim vardı. elbisesinin fermuraını arkadan açtım elbisesini zorlanmadan çıkardım aman allahım karşımda iri göğüsleri ve dantelli siyah külotu ile karşımda kusursuz bir şekilde duruyordu. sütyenini yavaş yavaş çıkarttım taş gibi göğüsleri vardı ufak değildi ama çok ta büyük değildi ideal bir göğüs uçları belirgin sert bir meme hemen yalamaya başlamıştım harika ydı ben yaladıkça hafif hafif kıpırdanıyor ve tiz sesler çıkartıyordu yaklaşık on dakika yaladım ve dantelli külotuna elimi attığımda amının kaymak gibi ve sulu olduğunu farkettim aşağıya doğru indim ve külotunu çıkarttım amını yalıyordum tertemizdi pürüzsüz kudurmuştum adeta esranın da sesi iyice belirginleşmiş adeta kuduruyordu sok içime dermişcesine. tam bu sırada Burak girdi içeri Mert söz oğlum aramızda kalır bende yalayım dedi benim gözüm hiç birşeyi görmüyordu. sesimi bile çıkartmadım Burakta baxırı vardı üstünde onunda aleti kazzık gibiydi taşmıştı adeta. ben amını yaladım sırılsıklamdı amı tam sikilmelik kıvama gelmişti ama cesaret edemiyordum sokmaya ben yarrağımı amının dudaklarında gezdirmeye başlamıştım burakta aletini çıkarttı ikimizde çırılçıplaktık. bu arada Burak ta 180 boyların da 70 kilo civarında kaslı kumral yakışıklı birisidir. aleti benimkinden büyüktü rahat 18 cm vardı memelerini adeta vakumluyor esrada sikilircesine ses çıkartıyordu. arkadan girelim mert dedi bana bende anlamasın sonra dedim yok anlamaz dedi Burak içeriden krem getirdi yüz üstü yatırdık ilk ben geçtim arkasına iyice kremledik yavaş yavaş başını soktum içine ama daracıktı kremi bol kullandım ve içindeydim ilk girişte ahhhh diye bağırdı ama gözünü bile açamıyordu birz git gel yaptım alıştırdıktan sonra sert bir şekilde git gellere başladım yaklaşık üç dk sonra içine boşaldım sonra Burak geldi iyice yağladı yarrğını ilk sokuşta girmedi onun ki bidaha denedi olmadı büyüktü çünkü ben krem aldım aletine damlattım tekrar denedi ve girdi bende bağırdığından daha fazla bağırıyordu on dk filan sert bir şekilde sikti. bu arada Burak sikerken necla teyzenin götü gibi harikaymış annesinin kızı diyerek sikiyordu ve boşaldı işi bitti ama aletler inmedi mert necla annemin adıydı ve şaşırmıştım ama duymazdan geldim sonra öğrenmek üzere aklımda rafa kaldırdım çünkü kardeşimi sikiyorduk ve o atmosferi bozmak istemiyordum. kardeşimin arkası döl yatağı gibi olmuştu burak oluk oluk akıtmıştı. arkasını sildik. ama ikimizde tatmin olmamıştık burak hiç bişi demeden amını yalamaya başladı esranın çok zevk aldığı belliydi burak kılsız taş gibi amına sürtüyordu bende memelerini yalıyordum bir ara ahhh diye bir ses geldi esradan hayvan burak içine girmişti kardeşimin kızlığını bozmuştu ne yaptın lan sen dedim bişi olmaz kendisi biel bilmez takma kafana işine bak dedi bende ikna olmak için yer arıyordum sanki on beş dk üzerinde hiç çıkartmadan sikiyordu kardeşimi kardeşimde ahh ahh ahh ahh diye her burağın 18 lik aletinin başını soktukça inliyordu inanılmaz sesler çıkıyordu burağın daşşakları kardeşimin amına vurdukça çat çat çat insan kendinden geçiyordu hadi oğlum yeter bide ben sikiyim olan oldu artık dedim biraz dur dedi birz daha siktikten sonra titreyerek bütün döllerini kardeşimin içine akıttı.. ve yana yığıldı adeta ne yaptım lan içine neden bolıyorsun dedim korkma hemen tutacak diye bişey yok rahat ol yarın söktürücü ilaç veiririz olur biter dedi burak ne derse yapıyordum adeta bende büyülendim sıra bana geldi kardeşimin amından akan burak ın döllerini iyice yaladım burak şehvetle ve dehşetle izliyordu oğlum benim dölleride yalıyon lan diyordu ilk defa döl tadıyordum tadı tuhaftı ama o ateşle hiç birşeyin önemi yoktu benim için burak o ateşimin farkına varmış olmalıki benim arkamı parmaklıyordu hiç sesimi çıkartmıyordum kudurmuştum adeta esranın amına dayadım yarrağımı hemn çat diye girdi içine çıkmada on dk siktim ve ben sikrken burak arkama geçti yarı kalkık sikini götüme sürtmeye başladı yorgundu aleti kalmıyordu kalksa belki benim arkama abanacaktı ve sonunda titreyerek içine boşaldım. ikimizde ve hatta esrada çok yoruldu. hemen oraları temizlememiz lazımdı esranın amını sildik götünü sildik iyice temizledik burak esranın külotunu giydirdi ben sütyenini taktım elbiseyi giydirdik odayı havalandırdık biraz ve odadan ayrıldık saalona geçtik saat sabah üç olmuştu. burak a dedim ki sen benim annemi mi siktin burak esrayı sikerken söylediğin neydi dedim o da bana oğlum valla benim kabahatim yok dedi ve olayı anlattı onu da başka zaman anlatırım buradan.. geleleim ertesi güne sabah saat on gibi esra uyandı başının çok ağrıdığını anlattı yürümekte zorlanıyordu abi ne oldu ne içtim de ben böyle oldum bira bu kadar ağır bir içkimiydi her yerim ağrıyor dedi yok kızım sen çarpıldın dedim neden öyle yürüyon başka yerinde mi ağrıyor dedim kalçam çok ağrıyo abi dedi hee kafan güzeldi yatağa yatırırken düştün ondandır dedim. kafama göre kılıflar uydurdum o an inandı eve gittik annemle babam işe gitmişler evde yoklardı duş alacam dedi gir al dedim çıktı duştan abi seninle konuşalım biraz dedi söyle dedim gece düşmediğimi ve burak abiyle senin neler yaptığınızı biliyorum daha doğrusu hayal meyal biliyorum dedi ne biliyon dedim ikizinizinde benimle ilişkiye girdiğiniz dedi saçmalama git şuradan hala sarhoşmusun sen dedim kızdım oda bana peki sarhoşsam hatırlamıyorsam burak abinin kasığında ki kılıçı nereden biliyorum ozamn dedim yada senin şeyini başındaki ben i nereden biliyom dedi. dondum kaldım Allah belanızı versin dedi.. oldu bişeyler uzatma sonunda yaşayacaktın merak etme illaki bir gün birisi seni sikecekti bir o biz olduk bundan birilerine söz edersen burak a göt sallamış burakta sikmiş derim burakı da şahit tutarım sen rezil olursun sonrasını sen düşün dedim. korktu ağladı tamm söylemicem dedi. aradan yaklaşık iki hafta geçtiğinde kardeşim kusmalara başladı yanıma geldi kusuyorum test al bana çabuk dedi hamilelik testi aldım maalesef gebeydi. hemen burak ı çağırdım nasıl halletcez diye merdiven altında birilerini bulduk ve çocuğu aldırdık çocuk burak ın mı benim mi onu hiç bilemedik. şimdilerde bazen ben bazen de burak abisi bazende ikimiz kadınlığının tadına bakıyoruz hee bı arada burakla da benim iki erkek olarak sırlarımız var onları da başka zamn annemle beraber anlatcam.. sakın şunu unutmayın eğer kardeşinizi yada annenizi teyzenizi sikerken dikkat edin de hamile kalmasın ne çektiğimizi biz biliriz..

Gönderen : Mert
Mail : partner*-*@mail.com.tr

Gönderen - sexhikaye

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir